فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

English Today Complete Multimedia Course شماره 2835

عظیم ترین بسته آموزش زبان انگلیسی
 دوره های کامل چند رسانه ای انگلیسی امروز (صوتی + کتاب الکترونیکی + فیلم ها)
ساعت های آموزش و بیش از 450 فایل صوتی بالغ بر 1000 دقیقه
به همراه کتاب های الکترونیکی

اموزش های این مجموعه به ۶ دوره مختلف تقسیم می شود :

۱- Beginner : شامل 4 دی وی دی

اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و..) است . شما در این سطح قرار می گیرید .

۲- elementry :شامل 4 دی وی دی

افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ؛ نوشتن و یا درک گفتار را ندارید .

در این سطح ؛ شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید .

۳- Lower : شامل 4 دی وی دی

افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند .

۴- Upper : شامل 5 دی وی دی

در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید و تا حدود نسبتا قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید .

۵- Advanced :شامل 5 دی وی دی

شما در این سطح ؛ یک زبان آموزش حرفه ای هستید که هیچ مشکلی در گفتگو و مطالعه به زبان انگلیسی ندارید . با اکثر افعال و قواعد رایج آشنائید و می توانید به خوبی با افراد انگلیسی زبان تعامل برقرار کنید و معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید .

۶- Business :شامل 4 دی وی دی

در این سطح شما اصول و قواعد مورد نیاز برای برقراری ارتباط های کاری و تجاری را فراخواهید گرفت .

توجه : همانطور که مشاهده نمودید ؛ هر سطح آموزشی به جندین دوره تقسیم می شود . سطح مورد انتظار شما در هر سطح ؛ پس از گذراندن تمامی دوره ها حاصل خواهد گشت .

این دوره متشکل از ۲۶ درس در هفت دوره ذکر شده است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .

کتابهای موجود در هر درس ؛ شامل تمرین ها ؛ آزمون ها و آموزش های گرامر آن درس است . کلیه کتب به زبان انگلیسی است که متناسب با سطح شما نگاشته شده اند . به این صورت که در هر سطح قرار داشته باشید ؛ می توانید آموزش های آن درس را به خوبی بخوانید و استفاده کنید .  حل تمرین های هر دوره و تکرار آزمون ها ؛ تاثیر شگرفتی در سرعت یادگیری شما خواهد دست . از همین رو توصیه می شود استفاده از تمرینات را نادیده نگیرید .

در هر درس از این دوره آموزشی ؛ یک فایل ویدئویی (۱:۳۰ تا ۲ ساعت) قرار دارد که با مشاهده دقیق آن می توانید مهارت های خود را در شنیدار ؛ گفتار و درک مطلب افزایش دهید . همانطور که عنوان شد ؛ سطح گفتگو ها و صحبت های موجود در هر درس ؛ متناسب با سطح شما خواهد بود و در هر مرحله که قرارداشته باشید می توانید معنا و مفهوم گفتگوهای آن درس را متوجه شوید .

قالب آموزش ها به صورت داستانی میباشد و این موضوع می تواند به تاثیر عمیق تر آموزش کمک شایانی کند . توصیه می شود هر آموزش تصویری را پند بار تماشا کنید تا تک تک دیالوگ ها و گفتگو ها به خوبی برایتان جا افتاده و شناخته شود .لازم به ذکر است کلیه فیلم ها دارای زیرنویس انگلیسی هستند که در صورتیکه در در درک قسمتی از فیلم دچار مشکل شدید ؛ می توانید از آن استفاده کنید .

آموزش های صوتی این مجموعه ؛ در واقع به عنوان یک ابزار کمک اموزشی در مجموعه تعبیه شده اند . دروس صوتی ؛ حاوی مکالمات موجود در فایل های ویدئویی است که می توانید از آنها در ماشین ، موبایل ؛ MP3 Player و… استفاده نمائید . استفاده از فایل های صوتی تاثیر شگرفی در یادگیری شما خواهد داشت . هر درس شامل حداقل ۵ اموزش صوتی با کیفیت بسیار مطلوب است . توصیه می شود دروس صوتی را هنگام کار ؛ رانندگی و در مترو ؛ تاکسی ؛ اتوبوس و اوقات فراغت گوش کنید . با این روش بسیاری از جملات ؛ اصلاحات ، لغات و افعا له طور ناخودگاه در ذهن شما می نشیند و به فرایند یادگیری شما کمک شایانی می کند .

توصیه هایی برای استفاده هر چه بهتر از این مجموعه

- یادگیری را از سطوح ابتدایی شروع کنید . این امر باعث می شود هم با سبک آموزش آشنا شوید و هم برای فراگیری دروس بعدی آمادگی بیشتری داشته باشید.

- آموزش های ویدئویی را جدی بگیرید و آنها را با دقت تماشا کنید . به جملات و گفتگو ها توجه کنید و اگر بخشی از آنرا متوجه نشدید ؛ چندباره آنرا نگاه کنید.

- در هر زمان و مکان ؛ از آموزش های صوتی این مجموعه استفاده کنید . آموزش از طریق ضمیر ناخداگاه و به کمک شنیدار ؛ یکی از ماندگار ترین متد های یادگیری است .

- هر دوره صوتی را حداقل سه بار گوش کنید. هر چقدر تعداد دفعات شنیدن آموزش ها بیشتر باشد ؛ یادگیری مستمر تر و ماندگار تر خواهد بود .

- از آزمون ها و تمرین های اضافی کتب غافل نباشید . حل تمرین های کتاب ضمن ارتقای سطح زبان شما ؛ باعث تقویت حافظیتان نیز می گردد .


قیمت 26 دی وی دی با کیفیت برتر : 28000 تومان

( محصول شماره 2835 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد