فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Rules of the Road: A Complete Driver's Ed Course شماره 2176

واقعا شگفت انگیز است . در نظر بگیرید باید قبل از گرفتن گواهینامه رانندگی نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی و فعالیتهای عملی آشنایی لازم را داشته باشید .


توسط این آموزش شما بطور عملی با کلیه قوانین و مقررات رانندگی در قالب یک دی وی دی کاملا اینترکتیو آشنا می شوید . بیش از سه ساعت اموزش مفید بهمراه تمرینات مختلف

قیمت دی وی دی : 1500 تومان

( محصول شماره 2176 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 شماره 2175

سیستم عامل ارزشمند شرکت اپل Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard صد در صد تست شده بر روی سی پی یو های AMD و Intel و قابلیت نصب  روی Laptop و PC

Mac OS که مخفف Macintosh Operating System است، نام تجاری یک سری از سیستم عامل های دارای رابط گرافیکی کاربر است که توسط شرکت Apple برای کامپیوترهای مکینتاش توسعه داده شده اند. سیستم عامل مک عموماً به خاطر رابط گرافیکی خوب خود مشهور شده است. این سیستم عامل برای نخستین بار در سال 1984 با کامپیوتر Macintosh 128K عرضه شد. نسخه های اولیه Mac OS تنها با کامپیوترهای مکینتاش که بر مبنای Motorola 68000 ساخته شده بودند، سازگار بودند در حالیکه نسخه های جدیدتر با کامپیوترهای PowerPC نیز سازگار شدند. اخیراً نیز سیستم عامل Mac OS X با کامپیوترهای Intel x86 سازگار شده است. نسخه های مختلف Mac OS نخستین سیستم عامل مکینتاش شامل دو بخش نرم افزاری بود که با نام های "System"و "Finder" شناخته می شدند که هرکدام از این دو بخش دارای نسخه مخصوص به خود  بودند. سیستم عامل مکینتاش شرکت اپل را میتوان رغیب سر سخت سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت دانست اگرچه اکثر کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند اما استفاده کننده گان مک نیز در سراسر جهان کم نیستند. سیستم عامل مکینتاش در مقایسه با سیستم عامل ویندوز از ویژگی هایی برخودار است مانند داشتن ظاهر بسیار زیبا و گرافیک منحصر به فرد ، داشتن برخی از نرم افزار های نصب شده مورد نیاز کاربران ، داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام اجرای نرم افزارها و کار در محیط آن ، داشتن امنیت بسیار بالا و ... یکی دیگر دیگر از ویژگی های بسیار خوب این سیستم عامل ویروسی نشدن آن در مقایسه با ویندوز است در واقع فایل های مخربی که تحت ویندوز ساخته شده باشند هرگز در سیستم عامل مکینتاش کارائی نخواهند داشت و از این جهت این سیستم عامل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این برخی از نرم افزارهای معروف مورد نیاز کاربران در این سیستم عامل از قبل نصب شده است مانند مرورگر Safari جهت جستجو در اینترنت ، پلیر Quick Time X جهت اجرا و پخش فایل های مالتی مدیا با فرمت های مختلف ، مسنجر iChat جهت چت و گفتگو در اینترنت ، تقویم  iCal جهت مشاهده تقویم و ساعت ، نوار Dock جهت دسترسی سریعتر به برنامه های مورد نیاز از روی دسکتاپ و بسیاری از نرم افزارهای دیگر که مورد نیاز کاربران در هنگام کار با این سیستم عامل خواهد شد. همانطور که گفته شد این سیستم عما تنها قابل نصب بروی کامپیوترهای شرکت اپل می باشد و نمیتوان آنرا بر روی کامپیتورهای PC نصب نمود. اما نسخه هایی از این سیستم عامل وجود دارند که به صورت هک شده می باشند و میتوان به راحتی آنرا بر روی کامپیوترهای پی سی نصب نمود

توجه مهم: این سیستم عامل روی مادر برد های Asus نصب نمیشود ٰ همچنین روی مادر برد های مدل بالایی که Bios آنها برای سال 2005 به بعد باشند با مشکل روبه رو خواهد شد . در مجموع این سیستم عامل با مادر برد های قدیمی تر سازگاری بهتری خواهد داشت.


قیمت این دی وی دی : 2000 تومان

( محصول شماره 2175 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

FXPHD RFL201 - Particles and Dynamics using RealFlow شماره 2174

FXPHD RFL201 - Particles and Dynamics using RealFlow (2011)

شبیه سازی های فیزیکی ، بیشتر از آنچه ما در VFX فکر می کنیم دارای کاربرد هستند. این درس شما را از طریق طیف وسیعی از نیازهای عمومی در تولید و آموزش  چگونگی کنترل شبیه سازی در نرم افزار بسیار قدرتمند Realflow آشنا می کند .

قیمت دی وی دی : 1200 تومان

( محصول شماره 2174 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

Digital Tutors – Modeling a Female Hero in ZBrush 4 & Maya 2012

در این آموزش ما با ساخت شخصیت قهرمان زن با استفاده از ZBrush و مایا آشنا می شویم . در طول این خودآموز مفصل، اهرم قدرت ZBrush و مایا برای ساخت شخصیت قهرمان زن از آغاز تا پایان را در دستان خود خواهیم داشت . علاوه بر آشنایی با ابزار مدل سازی در مایا، با بسیاری از کاربردهای ZBrush در توابع مدل سازی از جمله Shadowbox، استخراج مش ، و ابزار توپولوژی آشنا می شوید . امیدواریم از این آموزش مبتنی بر پروژه نهایت استفاده را ببرید .
قیمت دی وی دی : 1200 تومان
( محصول شماره 2173 )

iStockvideo Wedding Footage Pack شماره 2172

مجموعه ای بسیار زیبا از Footage های مربوط به جشن با کیفیت بسیار بالا و با قابلیت کاربرد در افترافکتز

.MOV | 1280x720 | 1920x1080

قیمت دی وی دی : 1200 تومان

( محصول شماره 2172 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

Digital Tutors - Creating Walk Cycles in CINEMA 4D شماره 2171

در این آموزش چگونگی ایجاد یک سیکل راه رفتن در CINEMA 4D را بخوبی می اموزید .با توضیح مکانیک بدندر حین پیاده روی موقعیت های کلیدی را یاد می گیرید و نحوه راه رفتن کاملا طبیعی را در این آموزش فرا می گیرید . آموزش مبتنی بر فایل پروژه در قالب یک دی وی دی می باشد .

قیمت دی وی دی : 800 تومان

( محصول شماره 2171 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

After Effects Tutorials - Celestial Impact شماره 2170

Ergin مدیر خلاق و از بنیانگذاران VFX و جلوه های ویژه بصری در لس آنجلس است. Ergin از آلبانی در سال 2001 به لس آنجلس نقل مکان کرد . او پس از اتمام مطالعات فراوان ، کار خود را بر روی اکسپرس قطبی، Zathura، سوپرمن، نارنیا، بئوولف و غیره به عنوان هنرمند مستقل در بوتیک های تجاری آغاز کرد . 

آموزشی که پیش روی شماست یکی از آموزشهای بسیار زیبای این هنرمند قهار در محیط نرم افزار افترافکتز می باشد که در خصوص برخورد یک شهاب سنگ به زمین و عکس العمل آن توضیحات و تکنیکهای لازم را یادآوری می نماید .

قیمت سی دی : 500 تومان

( محصول شماره 2170 )

Luxology modo 501 Rigging Master Course - FULL شماره 2169

بیش از 26 ساعت آموزش جذاب و دیدنی نرم افزار قدرتمند Loxology MODO

در این دوره شما با مفاهیم اساسی و روش های Rigging برای انیمیشن و فیلم بخوبی آشنا می شوید . آقای ریچ، شما را با اصول اولیه رابط کاربری و ابزار اساسی برای درک عمیق IK (سینماتیک معکوس) و ... آشنا می سازد. این آموزش فوق العاده در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته بهمراه آموزش یک پروژه ریل و قطار بین شهری تقدیم به علاقمندان می شود .

این دوره تعاملی شامل :
26 + ساعت ویدئو
اسناد آنلاین
واژه نامه
جستجو با کلمات کلیدی
نشانگر فصل (ویدئو)
پیوندهای مربوط به ارائه مدارک بیشتر
کار با فایل
سطح مورد نیاز آموزش تمام سطوح بعلاوه دانش پایه از modo.

نرم افزار : modo 501 SP4 یا بالاتر

قیمت این مجموعه بی نظیر در دو دی وی دی : تنها 3000 تومان

( محصول شماره 2169 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

Aristocrat Plaster Mouldings | over 500 Models | 3ds Max | Vray

مجموعه ای که پیش روی شماست یکی از بی نظیرترین مجموعه مدلهای سه بعدی برای استفاده در تری دی مکس و VRay می باشد که شامل بیش از 500 مدل از تزئینات و گچبریهای مختلف برای بکارگیری در دکوراسیون داخلی می باشد . شامل پیش امدگی لبه بام، قوس تزئینی با گچ، corbels، محصولات گچ الیافی، گچ کاری ترمیمی ، گل سقف، ریل dado، قالبگیریهای پانل، سوله گچ، و ...

عناوین موجود در این دی وی دی عبارتند از :

-angular elements and borders
-bezel stages
-ceiling sockets
-circular borders
-columns,pedestals
-cornices with a smooth profile
-cornices with ornament
-dome
-elements of design windows and doorways
-moldings
-niche
-panels and decorative elements
-pilasters
-Samples eaves (brackets)
-Samples ornament (decorations)
-shelves
-the frame of mirrors

قیمت دی وی دی : 1600 تومان

( محصول شماره 2168 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

NVIDIA ForceWare 290.53 Beta ML X86 & X64 شماره 2167

nVidia Forceware علاوه بر اینکه درایور کارت گرافبک انویدیا (برای مدل های مختلف) می باشد، باعث خواهد شد تا از قابلیت های کارت گرافیک به بهترین وجه ممکن استفاده گردد. این ورژن آخرین ورژن عرضه شده به بازار می باشد و برای کسانیکه از این برند در حال حاضر استفاده می کنند اکیدا توصیه می شود و باعث بهبود عملکرد در برنامه های کاربردی متعددی همچون برنامه های سه بعدی3D  می شود .

قیمت سی دی : 800 تومان

( محصول شماره 2167 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات