فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Apple Final Cut Pro X 10.0.1 ENG Includes Collection Plug-ins


Apple Final Cut Pro X 10.0.1 ENG Includes Collection Plug-ins And Tutorial

اپل بر طبق وعده قبلی جدیدترین نسخه از نرم افزار ویرایش ویدیوی خود موسوم به فاینال کات پرو ایکس را از طریق فروشگاه آنلاین مک عرضه کرد. این نرم افزار به قیمت 300 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است تا آن را از طریق اینترنت خریداری کنند. در نسخه جدید نحوه ویرایش، ذخیره سازی و مدیریت فایل های ویدیویی به طور کامل متحول شده و امکانات تازه ای هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.نرم افزار فاینال کات پرو یکی از حرفه ای ترین نرم افزار های غیرخطی در محیط سیستم عامل اپل  مکینتاش میباشد. این نرم افزار در سال ۱۹۹۸ توسط گروهی که از طرف شرکت ماکرومدیا استخدام شدند برای تحقیق و توسعه این نرم افزار زمینه های اولیه اش فراهم شد، و نهایتا شرکت اپل آن را خریداری کرد . آخرین نسخه‌ی این نرم افزار که مخصوص سیستم عامل مک ساخته شده است به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهای خود را به هارد دیسک منتقل کنند ، ویرایش کنند ، پردازش کنند و به فرمت‌های گوناگونی از تصویر خروجی بگیرند. یکی از قابلیت های جدید این نرم افزار موسوم به Magnetic Timeline به طور خودکار فواصل سیاه ویدیوها و بخش های زائد و غیرمفید آنها را تشخیص داده و این محتوای زائد را به طور خودکار حذف می کند.پیش نمایش سریع اطلاعات و افکت های تازه صوتی و ویدیویی هم از جمله امکانات نسخه تازه این نرم افزار است. علاوه بر این امکانات تازه ای برای تصحیح کلیپهای قدیمی به فاینال کات پرو ایکس اضافه شده است.فاینال کات پرو یک برنامه برای تدوین غیر خطی (Nonlinear) و غیر مخرب ( Nondestructive)  است که جدا از فرمت ها و کدکها (Codec) با تقریبا هر نوع فیلم ویدئویی کار می کند .اپل فاینال کات پرو را در دو نوع تکی بعنوان سویت تدوین عرضه میکند . در حالت سویت در کنار فاینال کات پرو  برنامه های Live Type , Motion , Cinematools , Sound trak , DVD Studio Pro . Compressor عرضه می شود .

 ویژگی های نرم افزار Final Cut Pro X :

- طراحی جدید محیط برنامه و حذف سیستم سنتی کار با فریم ها
- امکان استفاده از فایل های
XML
- کنترل کامل زمانبندی کلیپ ها با استفاده از
Time Code
- ماژول شتاب دهنده
GPU برای افزایش سرعت و کارایی برنامه
- امکان وارد کردن مستقیم ویدئو کلیپ ها از دوربین های دیجیتال با استفاده کیت
SDK Camera
- قابلیت استفاده از چند مانیتور و چند کاربر به صورت همزمان با استفاده
XSan و...

 

این نرم افزار قدرتمند به همراه آموزش آن تهیه شده است.تمامی اموزش ها توسط استیو مارتین اموزش داده میشود که گواهی مربیگری خویش را از شرکت اپل دریافت نموده است . او  کار با نرم افزار های جانبی را به شما یاد داده و تمامی مفاهیم این نرم افزار را به شما اموزش میدهد . این کار باعث میشود که از تمام توان Suit  استفاده کافی را ببرید .

  همچنین این نرم افزار به همراه تمامی Plug In  های جدید تهیه شده که میتوانید لیست تمامی انها را به همراه توضیحات اضافه در تاپیک مربوطه مشاهده نمایید  


قیمت این مجموعه در 3 دی وی دی : 5000 تومان

( محصول شماره 2817 )

                      راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد