فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Digital Tutors - Multi-Tile Texture Workflows شماره 2515

در این آموزش در خصوص استفاده از تکستچرهای چندلایه ای در نرم افزارهای مکس و مایا و Zbrush و Mudbox و MARI و اطلاع از کاربردهای مختلف آن در نرم افزارهای مختلف بحث می شود . اطلاع از UV layout خوب هنگام تکستچرینگ یک مدل بسیار اهمیت دارد . اما گاهی اوقات هنگام بهینه سازی یک مدل شامل هر عملیاتی روی Map می تواند مشکلاتی را در رزولوشنهای پائین ایجاد کند . جداسازی UV و تکستچر در multiple texture tiles به بهبود این عملکرد کمک موثری می کند . در این آموزش به بررسی مزایا و برخی معایب استفاده از فرآیند multi-tile پرداخته می شود . که امیدواریم نهایت استفاده را از این موضوع ببرید .

مدت آموزش : 51 دقیقه

زبان آموزش : انگلیسی

مدرس : Justin Marshall

نرم افزارهای مورد استفاده : Maya, 3ds Max, ZBrush, Mudbox, MARI


قیمت سی دی : 600 تومان

( محصول شماره 2515 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد