فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Lynda.com - Character Rigging in Maya 2012 شماره 2477

بحث ریگینگ کاراکتر در مایا 2012 یکی از مهمترین مباحث برای جان بخشیدن به شخصیت سه بعدی در انیمیشن سازی محسوب می شود که در این آموزش استاد George Maestri بخوبی این موضوع را برای شما موشکافی می کند مباحث مربوط به ترکیب اسکلت مایا، سینماتیک معکوس (IK)، و ابزار محدودیت برای عملیات ریگینگ شخصیت، و ایجاد مش شخصیت و ... توسط این استاد شرح داده می شود .
این دوره همچنین به بررسی کنترل های پیشرفته ریگینگ مانند سوئیچ IK و انیمیشن مربوط به صورت و نحوه ایجاد کنترل پنل برای دستکاری عبارات شخصیت ها می پردازد .

مباحث عبارتند از:

- درک اصول ریگینگ
- ساخت اسکلت
- اصلاح صفات مشترک
- کار ​​با سینماتیک معکوس و محدودیت ها
- شخصیت های مهندسی
- استفاده از اسکلت HumanIK / چندمنظوره
- راه اندازی سوئیچ FK / IK
- ایجاد سفارشی ریگینگ صورت
- اتصال پوست با استفاده از BIND صاف
- نقاشی و ویرایش پوست
- کنترل جهت چشم
- ریگینگ نهایی


نویسنده : George Maestri

نرم افزار مورد استفاده : Maya 2012

زبان آموزش : انگلیسی


قیمت سی دی : 700 تومان

( محصول شماره 2477 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد