فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Autodesk Softimage V2013 Win64 شماره 2384

Autodesk Softimage 2013 نرم افزار گرافیکی قدرتمند برای ساخت انیمیشن و شخصیتهای سه بعدی و جلوه های ویژه است. workflows ابتکاری و غیر تخریبی آن به همراه محیط خلاقانه و فعل و انفعالی (ICE) و مجموعه ابزار Autodesk Face Robot برای ساخت انیمیشن چهره آنرا بسیار کارآمد ساخته است. ابزار جدید و ابتکاری آن و یک محیط کاربردی به همراه توسعه دستکاری پذیری نرم افزار Autodesk Softimage به شما امکان ساخت جلوه های ویژه منحصر به فرد، کارهای ساخت فیلم و توسعه بازی های 3 بعدی را می دهند. ورژن 64 بیتی این نرم افزار برای محیط ویندوز در فروشگاه قرار داده شده


امکانات جدید برنامه Autodesk Softimage 2013:

  • شبیه سازی جمعیت CrowdFX : در Softimage می توانید به خوبی جمعیت را شبیه سازی کنید. با استفاده از قدرت سیستم ذرات ICE می توانید جلوه های ویژه پیچیده به همراه تعداد زیادی شخصیت که به صورت هوشمندانه به محیط و به یکدیگر واکنش نشان می دهند، را خلق کنید. شبیه سازی CrowdFX می تواند به سادگی روی نرم افزار Autodesk® Maya® 2013 انتقال داده شود تا برای یکپارچگی در صحنه های Maya موجود آماده شود.
  • Viewport با کیفیت : محتوای انیمیشن های 3 بعدی خود را با استفاده از Viewport جدید و با کیفیت این نرم افزار، ویرایش کنید. کاهش نیاز به مشاهده مداوم پیش نمایش با استفاده از نرم افزار تهیه رندر از ویزگی های این بخش است.
  • توسعه ساخت Rig و انیمیشن : کارآیی کلی ساخت انیمیشن به کمک توسعه مجموعه ابزار ساخت Rig و انیمیشن در این نرم افزار به صورت محسوسی افزایش یافته است. تنظیم دوباره F-curves به بازوی مکانیکی جدید، استفاده از زبان Python در ویرایشگر، اضافه کردن لنگرهای non-normalized در حین نقاشی، لایه های انیمیشن در زمان ساخت کلیپ و مشاهده زمان روشن بودن کلید خودکار توسط یک نشانه تصویری از نمونه امکانات این بخش است.
  • فیزیک گلوله برای ICE : گزینه های تشخیص برخورد موانع برای داینامیک بر پایه ذرات به همراه فیزیک گلوله در ICE از امکانات مهم Softimage است. استفاده از موتور فیزیکی گلوله به صورت مستقیم در نرم افزار برای ساخت شخصیت 3 بعدی و جلوه های ویژه، ساخت صحنه های برخورد سریع به همراه شبکه های غیر محدب و پیچیده، برخورد به همراه شبکه های در حال تغییر شکل برای شبیه سازی دقیقتر از امکانات این بخش است.
  • ابزارهای جدید مدل سازی و انتخاب : کارآیی خود را برای کارهای معمولی و تکراری با استفاده از محدوده وسیعی از مدل های Polygon و ابزار انتخابی افزایش دهید. گزینه هایی برای کلفتی، پوشش چاله، لبه ها و بیرون زدگی ابزار اضافه کردن لوپ لبه های صاف و ساخت لوپ ای سریع با دو بار کلیک روی لبه ها، نقاط یا Polygon ها از نمونه امکانات جدید نرم افزار است.

قیمت دی وی دی : 1200 تومان بهمراه کرک کامل و معتبر

( محصول شماره 2384 )

راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کال محصولات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد