فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Gnomon Workshop - Creature Detailing for Production شماره ۲۷۸

آموزش جزئیات و ریزه کاری ها برای خلق یک شخصی غیر واقعی و هرچه طبیعی تر جلوه دادن چهره و اندام آن  در نرم افزار ZBrush  در قالب یک دی وی دی   

 

Model Refining and UV Mapping with Laurent Pierlot
In this DVD, Laurent shares his techniques for detailing and refining the model he started in "Creature Modeling for Production". Using 3ds Max, Deep UV and ZBrush, Laurent demonstrates the pipeline he uses every day at Blur Studio to add final details to a high-poly model based on a Carlos Huante design. He discusses how to achieve clean UVs with Deep UV, and how he adjusts volume proportions in ZBrush. He also shows how to create alpha maps in Photoshop® and use them in ZBrush to easily add surface details such as veins, bumps and other skin textures. Finally, Laurent shows how to export normal maps from ZBrush using the ZMapper plug-in and how to use the normal maps and cavity maps in Max for a sample render with Brazil 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 278 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomon Workshop-Creature Design with Aaron Sims شماره 277

خلق یک کاراکتر سه بعدی درنرم افزار فتوشاپ و ZBrush  و XSI  بیش از 3 ساعت آموزش حرفه ای

 

Aaron Sims’ second DVD illustrates the process of designing a full character in a 3D environment. Starting by creating a quick concept in Photoshop, Aaron models the character in XSI, texturing it in Deep Paint. Aaron shows how to use XSI to build the rig and pose the character, and then sets it in an environment where he lights and renders it. Finally, he finishes the piece in Photoshop, showing you techniques to give your design a refined and completed look
- Drawing a Concept in Photoshop
 Modeling the Concept in XSI 

  Texturing in Deep Paint
  Building a Background in XSI
  Lighting and Rendering in XSI
  Painting Final Details in Photoshop
  Drawing in Photoshop
  Modeling a Design in XSI
  Painting Textures in Deep Paint and Photoshop
  Lighting and Rendering
  Photoshop Detailing
  Modeling a Character and Costume in XSI
  Modeling the Characters Props
 Lighting and Texturing in XSI
  Rigging, Posing, Lighting and Rendering in XSI
  Final Photoshop Detailing
 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 277 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomon Workshop Digital Maquette Volume 2 شماره ۲۷۶

خلق یک ماکت یا تندیس دیجیتالی بسیار زیبا و حرفه ای از افراد و موجودات مختلف با استفاده از این آموزش حرفه ای  در نرم افزار ‌ZBrush ارائه شده توسط شرکت Gnomon Workshop 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 276 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomon Workshop From Speed Painting to Matte Painting شماره 275

در این دی وی دی از ترفند های حرفه ای برای خلق محیط هایی بسیار زیبا و منحصر به فرد واقع گرایانه که در صنعت بازی های رایانه ای و فیلم بسیار کاربرد دارد استفاده می شود . برای خلق چنین ترفند هایی در این آموزش از نرم افزارهای مختلفی همچون Adobe Photoshop®, Pixologic ZBrush®, Autodesk Maya® and EyeOn Fusion  

 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره ۲۷۵ ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomon Workshop - Head Sculpting and Texturing شماره 274

مجموعه عظیم و بسیار جالب آموزش تکنیکهای ساخت و مدلسازی سر و نیز تکستچرینگ در نرم افزار ZBrush که توسط شرکت Gnomon Workshop در قالب 4 دی وی دی و با حجم 11.5 گیگابایت قابل عرضه به علاقمندان این نرم افزار می باشد  

This 4-disc set takes an in-depth look at the design and creation of a detailed character head using Pixologic ground breaking software ZBrush. In over eight hours of lecture, Alex Alvarez sculpts a head from scratch using Zspheres and ZBrush arsenal of sculpting and detailing tools. Beginning with primitive shapes derived from Zspheres, the primary forms of the head are quickly blocked out to determine general proportion and design. Alex then refines the eyes, ears, nose, mouth and horn regions before moving into Projection Master to create surface details. Once the geometry is complete, the use of ZBrush as a texturing tool is demonstrated in the creation of high-resolution bump, color and specular maps. The creation of custom tileable Alpha libraries with ZBrush and Photoshop is also demonstrated. In conclusion, Alex shows how to integrate geometry, displacements and textures using Maya's native renderer and Mental Ray. Every step of the process is shown using real-time and timelapse video 

 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 274 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Eric Keller - Introducing ZBrush Sybex 2008 DVD شماره 273

این دی وی دی در واقع شامل کتاب جامع و کامل Introducing ZBrush آشنایی کامل با این نرم افزار بوده که علاوه بر فایل Pdf این کتاب تمامی فایلهای تمرینی ، تکستچر و ابزارهای مورد استفاده در فصول این کتاب بطور کامل در اختیار گذاشته شده است که امید است توجه و رضایت خاطر علاقمندان واقع شود 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 273 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomonology - Pixie Dust Using Sprites شماره 272

تکنیکهای ایجاد گرد و غبار با استفاده از نرم افزار مایا در قالب یک سی دی  

 

Pixie dust... magical powder that emanates from the land of faery and those that inhabit it. Associated with Disney films, Pixie Dust also manages to find itself in movie theatre promos, bumpers, commercials and many video games. This tutorial demonstrates how to create a dynamic Pixie Dust effect using sprites.
 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 272 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomonology - An Overview of Topology in ZBrush شماره 271

ساخت آناتومی اسکلت بدن انسان توسط Zbrush 

 

Sculpting in ZBrush, artists work with highly advanced digital clay that consists of millions and millions of polygons. However, when artists need to transport those milions of polygons to other 3D applications it is necessary to engage in the polygon economy and start redistributing the wealth. This tutorial will show the artist how to retopologize a model in ZBrush as well as how to reproject the sculpting details from one model to another. 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 271 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomonology - Sketching With Digital Clay - Monster Head ش 270

ساخت سر یک دیو توسط Zbrush 

 

Gnomonology - Sketching with Digital Clay: Monster Head (Includes .ztl) Sketching with Digital Clay: A Monster Head covers Jeff McAteer's approach for quickly sketching creature heads using ZBrush. In this tutorial Jeff starts with a basic head shape. Then using the Standard Brush he begins to search for the monster's face. Once the monster is roughed in, Jeff moves on to detailing his creature like only he can. With subtle touches that make the creature come to  

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 270 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Gnomonology - Sculpting a Female Bust in ZBrush شماره 269

در حدود یک ساعت و نیم آموزش ساخت یک مدل صورت در نرم افزار Zbrush  

 

This tutorial series focuses on fundamental sculpting skills in ZBrush. It covers:Blocking in Your Model,

Massing Internal Forms,

Sculpting Precise Form,

Sculpting Facial Features,

Reconstructing Higher SubDiv,

Sculpting Wavy Hair,

Tips for Creating Feminine FormChapter One: Blocking in Your Model

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 269 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه