فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Digital Tutors - Utilizing Shading Neworks in Maya 2011 ش 1701

در این سی دی آموزشی با تعداد زیادی از تکنیکهای Shading Network  در مایا 2011 آشنا می شوید . Shading Network  در بسیاری از کار همچون ساخت متریالها و تکستچرها ، نورپردازی ، افکتهای ویژه و ریگینگ کاربرد دارد . 

قیمت  سی دی : 500 تومان 

( محصول شماره 1701 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

Video Tutorial 3D MAX BREAKTHROUGH شماره 1700

یک آموزش کامل در خصوص نرم افزار تری دی مکس که مطمئنا با استفاده از تکنیکهای خاصی که در این مجموعه می بینید مطالب بسیار زیادی را فرا می گیرید .  

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1700 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

Digital Tutors - Rendering Interiors with mental ray & Maya 2011

در این مجموعه آموزشی شما را با تکنیکهای واقع گرایانه نورپردازی داخلی در مایا 2011 آشنا کرده و توسط موتور رندر Mental Ray آنرا رندر می کنیم .  

The ability to realistically light an interior environment is a skill that is highly sought after in the CG industry. It is a skill that is used very heavily in areas such as feature films, games, and architectural visualizations. This course will explore the entire, step-by-step process of lighting your scenes. We will start by learning how to make sure that our lights are behaving in a way that is physically accurate by utilizing real-world light data in our scenes. From there, we will learn how to incorporate realistic secondary illumination into our scenes, learn how to create physically-accurate materials in Maya, and explore many techniques and workflows designed to help you overcome many of the common issues that you are likely to encounter in your own scenes.


19 videos in this course

1. Introduction and project overview
2. The importance of scene scale in rendering
3. Preparing scene for initial rendering
4. Utilizing IES light profiles in mental ray
5. Adding secondary illumination to our scene
6. Using lens shaders to improve lighting results
7. Gamma-correcting materials and textures in Maya
8. Assigning materials to the walls and ceiling
9. Creating materials for the kitchen cabinets
10. Creating a material for the kitchen table
11. Adding realistic color temperature to lights
12. Adding additional light sources to our kitchen scene
13. Adding a final light source into our kitchen scene
14. Building a brushed metal material in Maya
15. Fixing common reflection and refraction errors in Maya
16. Improving glossy reflection quality in mental ray
17. Adding visible illumination sources to our scene
18. Enhancing shadows and indirect illumination in our scene
19. Making final quality adjustments to our render 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره ۱۶۹۹ ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

Digital Tutors - Exploring Animation Principles 3dsMax 2011 Coll

Digital Tutors - Exploring Animation Principles 3dsMax 2011 Collection

کلکسیون بی نظیر انواع تکنیکهای انیمیشن سازی در تری دی مکس 2011 در قالب 10 سی دی از شرکت نام آشنای Digita Tutors با داشتن این مجموعه مشکلی در ساخت انیمیشنهای خود مطمئنا نخواهید داشت . لیست این 10 سی در زیر آورده شده است :   

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Arcs

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Appeal

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Climbing a Wall

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Ease In and Ease Out

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Exaggeration

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Pose to Pose and Straight Ahead

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Secondary Action

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Squash and Stretch

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Timing and Spacing

Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011: Follow-through and Overlapping  

امیدواریم از این مجموعه کمال استفاده و بهره را ببرید .  

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1698 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

Digital Tutors - Pixar RenderMan Tutorials شماره ۱۶۹۷

در این سی دی آموزشی Siggraph شما را موتور رندر Pixar Renderman  و نحوه انیمیشن سازی و رندر کردن با آن را بخوبی به شما نشان می دهد .  

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1697 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

Fxphd mari101 Introduction to Mari full شماره 1696

آموزش کامل نرم افزار معروف تکستچرینگ Mary  توسط شرکت Fxphd  در قالب یک دی وی دی  

Class 1:
A guided tour of the Mari GUI introducing the contents of the toolbox and a brief overview of the pallets. We will also be looking at setting up your project and talk about the subject of resolution.

Class 2:
Approaching an asset by gathering ideas and putting a solid aim together. We will be covering setting up projectors in Mari and using them with Photoshop to design a paint scheme. I will also show you how to create and store custom palettes inside Mari.

Class 3:
In this class we look at cleaning up our projections and become familiar with object handling and fast paint application using both 3D and UV views.

Class 4:
An introduction to the Mari shader system and a demonstration in how to use Mari with Maya texturing tools.

Class 5:
In this class we will be learning how to version up geometry in the object tab, as well as how to paint a metal mask.

Class 6:
In this class we will start to combine the powerful tools and methods we have learnt so far to create interesting and believable rust masks.

Class 7:
In this class we will be looking at ways to use textures in Mari that have been produced in other applications. We will also be going over techniques for weathering your asset.

Class 8:
In this class I will be showing you how to bake shaders out of Mari and also how to apply the power of Nuke to your texturing workflow.

Class 9:
Painting a human hand, in this class I am going to show you one approach to painting skin in Mari. Part 1 of 2.

Class 10:
Painting a human hand, in this class I am going to show you one approach to painting skin in Mari. Part 2 of 2 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1696 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

3D Anatomy for Acupuncture شماره 1695

به عنوان کمک به تدریس و یادگیری کالبدشناسی و آناتومی بدن انسان برای کسانیکه بدنبال مدلسازی دقیق انسان در نرم افزارهای مدلسازی هستند این مجموعه را توصیه می کنیم . جزئیاتی که در این دی وی دی با آن آشنا می شوید و بصورت اینترکتیو فرا می گیرید شامل :  

Detailed List of Views
Neurovascular
* Full body
* Head and neck
* Thorax
* Pelvis
* Upper limb
* Lower limb

Musculoskeletal
* Full body
* Head and neck
* Thorax
* Pelvis
* Upper limb
* Lower limb

Cross sections
* Head and neck
* Shoulder
* Upper limb
* Trunk and hip
* Lower limb

Referred pain patterns
* Head and neck
* Shoulder
* Trunk
* Upper limb
* Lower limb 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1695 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

FXPHD mya211 Maya lighting and rendering شماره 1694

آموزش حرفه ای تکنیکهای نورپردازی و رندرینگ در نرم افزار مایا توسط شرکت نام آشنای Fxphd  

هدف از این مجموعه تفهیم بیشتر نورپردازی و تکستچرینگ دیجیتال در مایا بوده که با استفاده از Vray  و Pixar Renderman  در محیط مایا انجام می شود . نه تنها ابزارهای مرتبط را به شما معرفی می کند بلکه نحوه استفاده دقیق از آنها را نیز به شما یاد می دهد .  

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1694 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

Autodesk at GDC 2011 شماره ۱۶۹۳

یک مجموعه بسیار جالب از شرکت قول پیکر Autodesk  که شامل سه مجموعه آموزشی جالب در خصوص مدلسازی انیمیشن سازی و ایجاد رابط کاربری بین نرم افزارهای مختلف همچون Maya  3dsmax  softimage motionbuilder mubox می باشد یعنی برای خلق یک سر کاراکتر از تمامی این نرم افزار بطور جالبی استفاده می کند این مجموعه بسیار جالب را به شما توصیه می کنیم بخصوص بخاطر آموزشهایی که استادان برتر شرکت Autodesk ارائه می دهند در حد کاملا حرفه ای بوده و دیدن آن خالی از لطفا نیست .  این سه آموزش شامل : 

Creating QT interfaces for Maya and MotionBuilder

Next-Gen 3D Head Creation: Modeling, rigging and animation in Autodesk Entertainment Creation Suite

Cross-platform Animation Pipeline Interactive Studios at Behaviour 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1693 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی

ادامه مطلب ...

The gnomon workshop - Environment Modeling for Games ش1692

در این آموزش آقای Nate با ایجاد یک کانسپت آرت محیط یک بازی در مایا را برای شما توضیح داده و سرانجام می رساند . در طول آموزش ابزارهای مدلسازی و تکنیکها و workflows در هنر بازی سازی برای شما شرح داده می شود .  

1. Concept Art
2. Scene Blockout
3. Translation Tools
4. Modeling Tools
5. Modeling with Curves
6. Proxy Modeling
7. Selection Tools
8. Modeling from Concept, Part 1
9. Modeling from Concept, Part 2
10. Modeling from Concept, Part 3
11. Modeling from Concept, Part 4
12. Modeling Cleanup
13. High Poly Detail
14. Conclusion 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1692 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی