ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
یک آموزش بسیار ارزشمند در خصوص ایجاد نقشه های قابل تعویض در شخصیت های مختلف با استفاده از هندسه یکسان در برنامه مایا و TopoGun. این مورد بیشتر در ساخت کاراکترها بازیها کاربرد دارد که شما می خواهید لباس آنرا تعویض و جابجا نمائید . آموزش مفیدی است که امیدواریم بخوبی از آن بهره ببرید .
مدت آموزش : 1 ساعت و 29 دقیقه
زبان آموزش : انگلیسی
مدرس : Justin Marshall
نرم افزارهای مورد استفاده : Maya 2012, ZBrush 4R3, TopoGun
قیمت دی وی دی : 1500 تومان
( محصول شماره 2877 )