ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Digital Tutors - Creative Development: Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush with Darrell Abney
در این آموزش تکنیک های صرفه جویی در زمان و گردش کار برای ایجاد یک ماکت دیجیتال در مایا، Zbrush و TopoGun را فرا می گیرید .
در
طول این درس ما در فرایند ایجاد یک مفهوم 2D و تبدیل آن به یک ماکت
3D دیجیتال را می آموزیم . سرفصلهای آموزشی عبارتند از :
مقدمه و مرور کلی پروژه 57 ثانیه .
اصلاح مفهوم 2D و ایجاد یک پایه مش 13 دقیقه و 35 ثانیه
راه اندازی تنظیمات Zbrush و برس مجسمه سازی 12 دقیقه و 19 ثانیه.
مسدود کردن در حجاری بمدت 14 دقیقه و 32 ثانیه.
شروع کار در پالایش اولیه 17 دقیقه و 17 ثانیه.
استفاده از هندسه مایا برای هدایت Zbrush مجسمه سازی 18 دقیقه و 34 ثانیه.
وارد کردن تصاویر مرجع به Zbrush در 9 دقیقه و 45 ثانیه.
استفاده از ماسک برای هدایت حجاری 12 دقیقه و 25 ثانیه .
ساخت دندان با استفاده از DynaMesh بمدت 12دقیقه و 49 ثانیه.
استفاده از فتوشاپ برای سرعت بخشیدن به مفاهیم Zbrush بمدت 11 دقیقه و 53 ثانیه.
مجسمه سازی سر مخلوق و آبشش ها 12 دقیقه و 22 ثانیه.
ساختمان جدید توپولوژی صورت در TopoGun بمدت 9 دقیقه و 17 ثانیه.
Reprojecting جزئیات برای سرعت بخشیدن بهمجسمه سازی نامتقارن 11 دقیقه و 34 ثانیه.
ایجاد پوسچر برای موجود خلق شده توسط Transpose Master در مدت 7 دقیقه و 58 ثانیه.
مجسمه سازی جزئیات با فرکانس بالا 13 دقیقه و 22 ثانیه.
پردازش و ترکیب تصویر نهایی
مدت آموزش : 3 ساعت و 20 دقیقه
زبان آموزش : انگلیسی
مدرس : Darrell Abney
نرم افزارهای مورد استفاده : Maya 2011, Topogun 1.06, ZBrush 4R2
قیمت دی وی دی : 1200 تومان
( محصول شماره 2742 )