فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Creative Development: Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

Digital Tutors - Creative Development: Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush with Darrell Abney


در این آموزش تکنیک های صرفه جویی در زمان و گردش کار برای ایجاد یک ماکت دیجیتال در مایا، Zbrush و TopoGun را فرا می گیرید .

در طول این درس ما در فرایند ایجاد یک مفهوم 2D و تبدیل آن به یک ماکت 3D دیجیتال را می آموزیم . سرفصلهای آموزشی عبارتند از :
مقدمه و مرور کلی پروژه 57 ثانیه .
اصلاح مفهوم 2D و ایجاد یک پایه مش 13 دقیقه و 35 ثانیه
راه اندازی تنظیمات Zbrush و برس مجسمه سازی 12 دقیقه و 19 ثانیه.
مسدود کردن در حجاری بمدت 14 دقیقه و 32 ثانیه.
شروع کار در پالایش اولیه 17 دقیقه و 17 ثانیه.
استفاده از هندسه مایا برای هدایت Zbrush مجسمه سازی 18 دقیقه و 34 ثانیه.
وارد کردن تصاویر مرجع به Zbrush  در 9 دقیقه و 45 ثانیه.
استفاده از ماسک برای هدایت حجاری 12 دقیقه و 25 ثانیه .
ساخت دندان با استفاده از DynaMesh بمدت 12دقیقه و 49 ثانیه.
استفاده از فتوشاپ برای سرعت بخشیدن به مفاهیم Zbrush بمدت 11 دقیقه و 53 ثانیه.
مجسمه سازی سر مخلوق و آبشش ها 12 دقیقه و 22 ثانیه.
ساختمان جدید توپولوژی صورت در TopoGun  بمدت 9 دقیقه و 17 ثانیه.
Reprojecting جزئیات برای سرعت بخشیدن بهمجسمه سازی نامتقارن 11 دقیقه و 34 ثانیه.
ایجاد پوسچر برای موجود خلق شده توسط Transpose Master در مدت  7 دقیقه و 58 ثانیه.
مجسمه سازی جزئیات با فرکانس بالا 13 دقیقه و 22 ثانیه.
پردازش و ترکیب تصویر نهایی 


مدت آموزش : 3 ساعت و 20 دقیقه

زبان آموزش : انگلیسی

مدرس : Darrell Abney

نرم افزارهای مورد استفاده : Maya 2011, Topogun 1.06, ZBrush 4R2


قیمت دی وی دی : 1200 تومان

( محصول شماره 2742 )




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد