ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
در این آموزش در خصوص استفاده از تکستچرهای چندلایه ای در نرم افزارهای مکس و مایا و Zbrush و Mudbox و MARI و اطلاع از کاربردهای مختلف آن در نرم افزارهای مختلف بحث می شود . اطلاع از UV layout خوب هنگام تکستچرینگ یک مدل بسیار اهمیت دارد . اما گاهی اوقات هنگام بهینه سازی یک مدل شامل هر عملیاتی روی Map می تواند مشکلاتی را در رزولوشنهای پائین ایجاد کند . جداسازی UV و تکستچر در multiple texture tiles به بهبود این عملکرد کمک موثری می کند . در این آموزش به بررسی مزایا و برخی معایب استفاده از فرآیند multi-tile پرداخته می شود . که امیدواریم نهایت استفاده را از این موضوع ببرید .
مدت آموزش : 51 دقیقه
زبان آموزش : انگلیسی
مدرس : Justin Marshall
نرم افزارهای مورد استفاده : Maya, 3ds Max, ZBrush, Mudbox, MARI
قیمت سی دی : 600 تومان
( محصول شماره 2515 )