ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
بحث ریگینگ کاراکتر در مایا 2012 یکی از مهمترین مباحث برای جان بخشیدن به شخصیت سه بعدی در انیمیشن سازی محسوب می شود که در این آموزش استاد George Maestri بخوبی این موضوع را برای شما موشکافی می کند مباحث مربوط به ترکیب اسکلت مایا، سینماتیک معکوس (IK)، و ابزار محدودیت برای عملیات ریگینگ شخصیت، و ایجاد مش شخصیت و ... توسط این استاد شرح داده می شود .
این دوره همچنین به بررسی کنترل های پیشرفته ریگینگ مانند سوئیچ IK و انیمیشن مربوط به صورت و نحوه ایجاد کنترل پنل برای دستکاری عبارات شخصیت ها می پردازد .
مباحث عبارتند از:
- درک اصول ریگینگ
- ساخت اسکلت
- اصلاح صفات مشترک
- کار با سینماتیک معکوس و محدودیت ها
- شخصیت های مهندسی
- استفاده از اسکلت HumanIK / چندمنظوره
- راه اندازی سوئیچ FK / IK
- ایجاد سفارشی ریگینگ صورت
- اتصال پوست با استفاده از BIND صاف
- نقاشی و ویرایش پوست
- کنترل جهت چشم
- ریگینگ نهایی
نویسنده : George Maestri
نرم افزار مورد استفاده : Maya 2012
زبان آموزش : انگلیسی
قیمت سی دی : 700 تومان
( محصول شماره 2477 )
راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات