ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
در شماره سوم در مجموعه HLSL Shader آقای Ben Cloward شما را با ایجاد عناصر نهایی مورد نیاز برای یک مدل سایه کامل می کند . این امر شامل بازتاب های با کیفیت بالا، refractions و ترکیب هر دو برای ایجاد آب و یا حالت شیشه ای برای مواد با استفاده از Fresnel می نماید . همچنین به شما نشان می دهد که چگونه برای ارتقاء نقشه های طبیعی با استفاده از نقشه برداری افست و همچنین برای اضافه کردن جزئیات به نقشه های طبیعی و نحوه استفاده از رنگ راس و ارزش های آلفا در shader ها اقدام نماید . این مجموعه گرانبها شامل چندین فصل است :
CH01: افست نقشه برداری
CH02: نقشه برداری بازتاب
CH03: ایجاد یک سایه زن فلزی
CH04: شکست نقشه برداری
CH05: استفاده از شرایط فرنل
CH06: جزئیات طبیعی نقشه برداری
CH08: انیمیشن ورتکس
CH09: انیمیشن تاثیر Burn-Out
امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را همچون آموزشهای دیگر شرکت CG Academy ببرید .
فصول آموزشی این پکیج عبارتست از :
قیمت دی وی دی : 1500 تومان
( محصول شماره 2269 )
راهنمای خرید از فروشگاه و دریافت لیست کامل محصولات