با استفاده از این
ویدیو آموزشی رمز و راز از تفاوت های ظریف تصاویر دیجیتال را باز
کنید. بدون مکعب ، توپ یا قوری
های موجود در این پروژه! می
رویم به عمق یادگیری اساسی ترین ابزار ترجمه در
SOFTIMAGE ، یعنی Render Tree . این ابزار یک رابط گره برای خرید و فروش با shader ها در SOFTIMAGE است و یک ابزار درست برای کار با Mental Ray و ... خواهد بود.
-- مبانیتمام
فیلم ها بر پایه آموزش های خوب شروع می شود.
ما
این روند را با نشان دادن UI ، محیط زیست گره ، و چگونگی راهیابی به shader ها پلاگین ها و بافت ادامه خواهیم داد.
-- Procedurals مخلوط کردن تصاویر بسیاری
از کارهای بسیار خوبی که برای یادگیری در هنگام کار با procedurals وجود دارد.
تکرار بی
پایان و چگونگی قابلیت تنظیم آن است.
--
جابجایی و نقشه های ضربتدر
این فصل نیز به بحث پیرامون جابه جایی نقشه و نقشه برآمدگی برای بهینه سازی تفاسیر می پردازیم .-- Complex Shading Treesپیچیدگی
این کار در این است که در درخت بارگزاری شده ، صفحه واقعا توسط مواد مخلوط شده می درخشد که در
بالای هر یک از دیگر لایه ها قرار دارد . Remapping
بافت خود را به طوری که آنها را تحت تاثیر بسیاری از جنبه های سایه زن خود قرار دهد، و یا حتی آنها را در بالای نقشه برآمدگی های موجود خود اضافه کند اجازه بدهد نگاه غنی به تکنیک عکاسی طبیعی داشته باشید .
-- SSSkin (پراکندگی
زیرسطحی)اثرات
ناشی از نور از طریق یک سطح و پراکندگی در داخل آن نیز در CG به عنوان SSS
(پراکندگی سطح زیر) شناخته شده است. ایجاد مواد آلی مثل پوست ، میوه ، گوشت ، گل
ها ، و دیگر مواد مومی شکل مطمئنا بحث مهمی برای شما خواهد بود . حتی برخی
از مواد سخت مانند سنگ مرمر سهم خود را از SSS برده اند ...
و ....
قیمت دی وی دی : 1000 تومان
(
محصول شماره 2029 )
نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی