ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Digital Tutors: 3D Rotation with Trackers and Trigonometry in Nuke
در این سری از درسها شما یاد میگیرید که با استفاده از Tracker ها و علم مثلثات به تطابق چرخش چشم در سیستم سه بعدی نرم افزار NUKE بپردازید . در نهایت نیز با استفاده از چند عکس ساده و تکنیکهای ترکیب و انیمیشن به یک ویدئوی جذاب دست پیدا می کنید . ما این پروژه را با وارد کردن عناصر خود و ردیابی ویژگی های مختلف صورت آغاز خواهیم کرد . هنگامیکه ما یک پایگاه داده ردیابی برای بکارگیری داریم اصطلاحات ریاضی ساده و ایده هایی که ما استفاده خواهیم کرد برای ترجمه داده های Traker دو بعدی به چرخش سه بعدی بسیار مفید خواهند بود . هنگامیکه ما عبارت چرخش را بکار می بریم در واقع می خواهیم عناصر دو بعدی را با استفاده از انواع تصحیح رنگ ، پوشش و تکنیکهای انیمیشن به مرحله اتمام برسانیم در اینصورت با ترکیب انواع گره ها با استفاده از ترکیب ریاضی بدرستی همه چیز را با یکدیگر مخلوط می کنیم . این آموزش نیز یکی دیگر از آموزشهای کاربردی NUKE محسوب می شود که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود .
قیمت سی دی : 600 تومان
( محصول شماره 1953 )
نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی