فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

CGTuts+ Texturing A Ground Fracture In 3D Studio Max شماره 1928

آموزش بسیار بسیار زیبایی که تاکنون مشابه آنرا مطمئنا ندیده اید و دیدن آن ذهن و ایده شما را باز خواهد کرد . در این آموزش شاهد خواهید بود که چگونه زمین شکاف برداشته و جسمی به بیرون پرتاب و به سمت شما خواهد آمد . تمامی این جلوه های زیبا با استفاده از نرم افزار قول آسای تری دی مکس 2011 انجام خواهد شد که مطمنا با دیدن آن شگفت زده می شوید .

In this tutorial we will look at integrating a nice ground fracture into a live action shot. The entire process will cover how to project an image sequence from a selected camera onto geometry through a camera map per pixel material.

We will also look at a way to ?stick? this material to our geometry with the help of ?Render to Texture?. Towards the end I will briefly cover fracturing inside of Rayfire and how we can set up some Multi/Sub-object materials to create a nice varied texture.

قیمت  سی دی : 500 تومان 

( محصول شماره 1928 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد