ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
این یک آموزش بی نهایت کاربردی است که به بحث پیرامون نرم افزار Autodesk MatchMover می پردازد و در کنار آن با استفاده از خروجی گرفتن و بکارگیری در تری دی مکس از امکانات منحصر بفرد آن بهره می برید . توسط آن می توانید از طریق دوربینهای فیلمبرداری معمولی حرکات را ضبط کرده و در انیمیشنهای خود بکار ببرید . اگر مایا و یا تری دی مکس 2010 به بالا را نصب کرده باشید بهمراه آن نرم افزار Autodesk MatchMover نیز نصب خواهد شد .
نرم افزار MatchMover ابزاری به منظور وارد کردن گرافیک های دو بعدی به صحنه های سه بعدی می باشد و امکانات بیشماری به منظور مقیاس دهی ، Tracking ، قراردهی در مکان مناسب و . . . را در خود جای داده است .نرم افزار Match Mover قدرتمندترین و راحتترین نرم افزار تلفیق فیلم با ابجکتهای 3 بعدی و انیمیشن هاست که از تکنولوژی هماهنگی دوربین با تصاویر و ابجکتها (Camera Tracker ) برخوردار است و همین امر باعث شده که کاربرد بسیار زیادی در فیلم های بزرگ داشته باشد .
برخی از قابلیت ها و امکانات این نرم افزار آشنا می شویم :
امکان وارد کردن یک عکس به درون محیط سه بعدی و مدیریت کامل آن
قابلیت Tracking خودکار Object های وارد شده
آموزش افزایش کیفیت و هماهنگ سازی تصویر وارد شده
قابلیت های بسیار قوی تشخیص مرز Object مورد نظر
امکان Tracking دستی و خروجی گرفتن به شکل سه بعدی
قابلیت استفاده از امکان Coordinate System
قابلیت های رفع مشکلات Tracking
قابلیت استفاده ترکیبی از شیوه های Tracking دستی و خودکار
و . . .
قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید
( محصول شماره 1674 )