فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

SimplyMaya - The Hippo شماره 1381

آموزش طراحی و خلق یک اسب آبی واقعی در محیط مایا .
حدود 8 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا 

If you'd like to learn how to create a realistic Hippo then this tutorial is right up your alley. We will begin our project by setting up our image planes and then start creating Nurbs primitives to block out the correct shape and proportion of the entire body. Once we have our Hippo blocked out we will refine the shapes in Nurbs and then convert them to Polygons to add geometry for more precise shaping. When the hippo has its basic geometry we will then convert to Sub-d's to really start pulling out the details. Some of the tools we will cover are split polygon, extrude edge/face and sculpt polygon.

After our model is complete we will dive into the world of texturing. We start with learning how to create a flat workable UV map. We will cover different mapping techniques like planar map and automatic mapping as well as tools like cut and sew UV's. Following our complete UV map we will import an UV snap shot into a paint program like Photoshop to learn how to hand paint our textures using a variety of options including using layers and filters to achieve a nice flesh-tone. We will also create a color map and bump map, as well as a specular map. Near the end of our project we will do a bit of paint effects on the face of our Hippo to give him some finishing touches. 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 1381 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه و دریافت لیست آخرین بروز رسانی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد