ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
نرم افزار شبیه سازی جمعیت
"ماسیو" نرم افزار تخصصی ساخت انبوه جمعیت یا به عبارتی دیگر سیاهی لشگر است این نرم افزار اولین بار در نیوزلند به سفارش پیتر جکسن (کارگردان سه گانه حماسی ارباب حلقه ها)و برای ساخت سیاهی لشکر های صحنه های نبرد در این فیلم توسط استیفان رگلیوس طراحی و ساخته شد رگلیوس در واقع با ساخت ماسیو کمک بزرگی به شرکت وتا دیجیتال در ساخت جلوه های تصویری ارباب حلقه ها کردکه سه سال پیاپی برنده جایزه اسکار بهترین جلوه های تصویری برای همین فیلم شد
massive prime
از ساختار طراحی درختی درطراحی آن استفاده شده است این نرم افزار به کاربر امکان استفاده بر همکنشی از نرم افزار و ابزارهای آن را داده و کاربر به وسیله ان می تواند شخصیت ها را متناسب با خواسته خود طراحی سازد، حتی حرکت لباس شخصیت ها را میتوان متناسب با حرکت های آن ها و عکس العمل هایشان طراحی و پیاده سازی کرد ساختار حرکتی- درختی ویرایشگر این نرم افزار امکان ارتباط مستقیم ویرایشگر را با داده های ثبت حرکت و فریم های اصلی برقرار می سازد خصوصیات این ویژه این نسخه نرم افزار عبارتند از :
ویرایشگر درختی – حرکتی: این ویرایشگر برای طراحی حرکت نمونک ساخته شده مورد استفاده قرار میگیرد حرکت طراحی شده به عنوانی یکی از بخش های ساخت نمونک در سیستم ثبت شده و بدین تربیت دیگر قسمت های نمونک بر مبنای آن ساخته می شوند خروجی به دست آمده از این ویرایشگر برای ثبت داده های حرکتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. داده های ساخته شده این ویرایشگر با داده های ثبت حرکتی و فریم های اصلی مرتبط بوده . می توانند با قسمتی که اصطلاحا (( مغز سیستم)) نامیده می شود ، ارتباط داشته باشند.
ویرایشگر مغزی : ویرایشگر مغزی به کاربر این امکان را می دهد که آزادانه متناسب با حرکت نمونک خود ، لباس و حرکت لباس او را طوری طراحی کند که نیازی به برنامه نویسی نداشته باشند.
افزایش قابلیت ها: همچون دیگر برنامه های با کد باز (open source) می توان توانایی های نرم افزار فوق را با برنامه نویسی به زبان های c یا c++ افزایش داد.
قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید
( محصول شماره ۱۱۹۶ )