فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Digital Tutors - ZSphere Modeling in ZBrush شماره 248

یادگیری یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی با ZSpheres و ساخت مدل های پیچیده آلی با استفاده از ابزارها و تکنیک های  قابل اجرا. شامل بیش از 4 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای مدل سازی هنرمندان با ZBrush.

برجسته ترین مطالب عبارتند از :

ایجاد قفس ZSphere
اضافه کردن ZSpheres قرینه
دگرگونی ZSpheres
ایجاد حشرات با ZSpheres
استفاده از آهن ربا در ZSphere
تبدیل ZSpheres به هندسه با استفاده از پوسته های تطبیقی
جزییات مش
جزییات زیبا با آلفا
انتخاب هندسه با استفاده از Polygroups
حذف هندسه
RE - رسم توپولوژی
استفاده از مش برای شروع به توپولوژی جدید
پیش بینی جزئیات موجود بر روی توپولوژی جدید
ایجاد لوازم جانبی مجهز به ابزارهای توپولوژی
ایجاد لوازم جانبی با ZSpheres
استخراج هندسه از مش موجود
اضافه Subtools
استفاده از Subtool برای دستکاری Subtools
ایجاد هندسه با استفاده از شکلهای هندسی اولیه ZBrush
استفاده از ماسک خلاقانه با شکلهای هندسی اولیه
استفاده از Deformers
شکلهای هندسی اولیه تبدیل به مش چندضلعی.

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 248 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه 

صفحه راهنما

Digital Tutors - Texturing Next-Gen Characters in ZBrush ش 247

آموزش گردش کار تولید و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد بافت کاراکتر آماده برای بازی در نرم افزار ZBrush . بافت تکنیک های نقاشی، و اضافه کردن پیشرفت شخصیت برای درخواست تجدید نظر . شامل بیش از 4 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندان یادگیری فرآیندهای خلاق از شخصیت های بافت برای بازی های نسل بعدی .

برجسته ترین مطالب عبارتند از :

راه اندازی بر اساس مواد پایه در ZBrush
Subtools پر کردن با رنگ
نقاشی تابلوهای نورانی
نقاشی با تقارن
قسمت ایزوله از Subtools
کار کردن با Polygroups
ماسک حفره با تأکید بر جزئیات
نقاشی پوشش زره
اضافه کردن تنوع رنگ
رنگ با جزئیات برای پوست
ترکیب جزئیات بافت با آلفا
تکنیک های PolyPainting
فتوشاپ ادغام با ZApplink
کلونینگ جزئیات عکس
نقاشی زخم شدن و پوسیدگی
رنگ PolyPaint تبدیل به نقشه های بافت
نقاشی با پروجکشن
استفاده از نقشه های حفره به عنوان راهنمای بافت
بافت در حال ویرایش در فتوشاپ
بافت مونتاژ در فتوشاپ

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 247 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه 

صفحه راهنما

Digital Tutors - Detailing Next-Gen Characters in ZBrush ش 246

یادگیری گردش کار تولید و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد وضوح هندسه بالا برای استفاده در بازی، روش مجسمه سازی، تولید و استفاده از نقشه ها ، و اضافه کردن شخصیت برای درخواست تجدید نظر. شامل بیش از 5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندان یادگیری فرآیندهای خلاق از شخصیت مدل سازی و مجسمه سازی برای بازی های نسل بعدی در نرم افزار ZBrush .
برجسته ترین مطالب عبارتند از :

پالایش شخصیت
اضافه کردن درخواست برای بهبود
افزودن تکنیک های جدید
تکنیک های کاهشی
ابزارها و تکنیک های UV
ایجاد پوسته های UV قابل استفاده
استراتژیک ترکیبی از پوسته UV
آماده سازی هندسه برای اوراق بهادار
هندسه خروجی از مایا
هندسه ورودی به ZBrush
اضافه کردن Subtools
جلوه های ویژه گرافیکی
تقسیم هندسه
اشکال  آلی
ماسک ها و تغییر شکل برای جزئیات
اضافه کردن انعطاف پذیری با لایه های 3D
Stencils برای اضافه کردن اطلاعات
ایجاد آلفا سفارشی
سطح سخت
ترکیب براش ها
اضافه کردن بافت با آلفا
خروجی معمولی نقشه
استفاده از ZMapper برای ایجاد نقشه های عادی
استفاده کردن از نقشه های طبیعی در مایا

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 246 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه 

صفحه راهنما

Kurv Studios - Get into ZBrush 3.1 Vol I - Total ZBrush ش 245

در این دی وی دی آموزشی از شرکت Kurv Study آموزش کار با نرم افزار ZBrush را بطور کامل شرح می دهد . این آموزش در دو جلد ارائه شده که جلد اول آن تحت عنوان زیر : 

Kurv Studios - Get into ZBrush 3.1 Vol I - Total ZBrush

 شامل مطالب زیر می باشد :  

  • Detailed Navigation / Interface
  • Brushes and Detailed Explanations
  • The Brush Options Menu
  • Covers Every Menu in Zbrush 3.1
  • ZSpheres in Depth / Human Mesh
  • Mesh Extraction
  • Generating / using MATCAP
  • Using Action Lines for Posing
  • Posing Using a ZSphere Rig
  • Complete Customizing of ZBrush 3.1 to your liking
  • Custom Quick Menus
  • Multi Displacement V3
  • ZMapper Covered in Depth
  • Normal Map Generation from Arbitrary Meshes
  • Retopologising in ZBrush 3.1  

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 245 ) 

 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Kurv Studios - Get into ZBrush 3.1 Vol II - Sculpting Texturing

در این دی وی دی آموزشی از شرکت Kurv Study آموزش کار با نرم افزار ZBrush را بطور کامل شرح می دهد . این آموزش در دو جلد ارائه شده که جلد دوم آن تحت عنوان زیر : 

Kurv Studios - Get into ZBrush 3.1 Vol II - Sculpting Texturing  and Rendering

 شامل مطالب زیر می باشد : 

  • Interface customization for a better sculpting experience
  • Creating a controlled ZSpheres character base
  • Which brushes to use to start off your sculpting
  • Sculpting the basic forms
  • Refining every part of the body
  • Character design on the fly and why decisions are made
  • Using the ZProject brush to save yourself a lot of time
  • This includes sculpting every part of the Oranguman’s body at both normal and HD level
  • Using mesh extract to create new accessories
  • Texturing the Oranguman and some simple texture painting theory
  • Posing the final character sculpt

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 244 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

ZBrush - ZClassroom Complete Training شماره 243

آموزشی جالب از شرکت ZClassroom در خصوص کاربرد تکنیکهای موجود در برنامه ZBrush 

لیست محتوی این سی دی آموزنده به قرار زیر است  

 

01 - Start Up Screen
02 - Initialize ZBrush
03 - 2.5D Vs. 3D
04 - Start 3D Meshes
05 - Undo Command
06 - Edit Mode
07 - Using Ctrl Help
08 - Move Rotate Scale
09 - Tool Icon
10 - 2.5D Brushes
11 - First Sculpt
12 - Smart Re Sym, Using Symmetry
13 - Dividing Your Model
14 - 3D Brushes. Brush Profile
15 - Smoothing
16 - Draw Attributes
17 - Creating A Custom Alpha, Strokes And Alphas
18 - Color And Materials
19 - Initial State
20 - Painting Masks
21 - Masking With Alphas
22 - Hide And Show Mesh
23 - Using Local
24 - Saving Tools And Documents
25 - Polypaint
26 - Layers
27 - Subtools
28 - MeshExtract By Hiding, Layers And Masking
29 - Zproject Brush
30 - Creation
31 - Sword
32 - ZSphere
33 - Transpose
34 - Normal Mapping 3DS 

 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 243 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

VTC Pixologic ZBrush 3.1 شماره 242

ZBrush 3.1 به شما دسترسی به قدرت بی نظیر و کنترل ناشناخته در نرم افزار ایجاد هنر های دیجیتال را می دهد . در این آموزش ، Zbrush مربی VTC جیسون ویلز به تدریس مفاهیم اساسی است که به شما این امکان را می دهد تا به یک کاربر خلاق تبدیل شده و در طی 7 ساعت آموزش بتوانید تسلط خوبی بر این نرم افزار داشته باشید . 
 

  

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 242 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Lynda.com ZBrush 3 for Windows Essential Training شماره 241

ZBrush 3 در خط مقدم مجسمه سازی و نقاشی دیجیتال ، یک برنامه زیبا که به دنیای هنر و سرگرمی طوفان ایجاد کرده استاست. جلوه های هنرمند اریک کلر  و استعدادهای او در ZBrush 3 بسیار شگفت انگیز است. او مفاهیم مجسمه سازی دیجیتال را نشان می دهد و اینکه چگونه به تولید تصاویر فوق العاده با استفاده از ابزار ZBrush و رابط منحصر به فرد آن بپردازیم .

مدت زمان : 6.25 Hours میباشند
در 1 دی وی دی

 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 241 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

Kurv Studios - Get Into ZBrush 2 شماره 240

این ویدئو برای افراد تازه وارد به ZBrush و هنرمند کمک می کند تا بدانند  که چگونه و کجا ZBrush می تواند در یک محیط مدرن گرافیکی استفاده شود .
این DVD را به کاربران مقدماتی با بیش از 3 ساعت آموزش مفید در ZBrush معرفی می کنیم . این فیلم نیز برای کاربران ZBrush متوسط ​​توصیه می شود .

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( محصول شماره 240 ) 

  

نحوه خرید از فروشگاه

Digital Tutors - UV Mapping Workflows in Maya شماره 239

یادگیری ابزارهای قوی نقشه برداری UV موجود در مایا با غلبه بر چالش های مشترک نقشه برداری UV با یک پروژه عملی خلاق . آموزش تکنیک های UV چندین نقشه برداری و گردش کار انعطاف پذیر برای استفاده در هر پروژه. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه .

برجسته ترین عناوین عبارتند از : استفاده از اشکار سازی برای تغییر پوسته های UV، دوخت پوسته UV با یکدیگر،  نقشه برداری به صورت خودکار به UVS پروژه؛ شکل دهی پوسته با استفاده از شبکه UV، بافت مرجع برای یافتن اعوجاج؛ بررسی اجمالی ویرایشگر بافت UV، گزارشهای ویژه UV ، کپی کردن پوسته از مش UV، سطوح نقشه برداری UV چندضلعی، ایجاد یک طرح بندی UV فشرده، و ...

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 239 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه 

صفحه راهنما