فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Gnomon Workshop - Creature Texturing and Rendering for Productio

آموزش تکنیکهای تکستچرینگ و رندر کردن یک موجود خیالی برای استفاده در بازیها و فیلمها که در محیط نرم افزاری 3DSMax در قالب دو دی وی دی برای همه هنرجویان آماده شده است  

In this  2DVD, Laurent reveals his techniques for creating the textures and shaders for the final stage of the creature modeling and texturing pipeline. Laurent shows how to create texture maps from scratch using a small library of different concrete and plaster textures. Using BodyPaint, he takes the cavity map from ZBrush and uses it as a guide to create the other maps for the creature. Laurent demonstrates how he experiments with one area of the body and then brings it to a near final stage before duplicating the maps and shaders for the rest of the creature using Photoshop® and Max. He then shows how to use BodyPaint to paint over the seams and finalize the textures. Finally, Laurent renders out separate passes and composites them together in Digital Fusion, discussing how this process allows better control of the final image and enables him to test the shaders for scene assembly and lighting 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 453 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد