فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Gnomonology - An Overview of Topology in ZBrush شماره 271

ساخت آناتومی اسکلت بدن انسان توسط Zbrush 

 

Sculpting in ZBrush, artists work with highly advanced digital clay that consists of millions and millions of polygons. However, when artists need to transport those milions of polygons to other 3D applications it is necessary to engage in the polygon economy and start redistributing the wealth. This tutorial will show the artist how to retopologize a model in ZBrush as well as how to reproject the sculpting details from one model to another. 

قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید

( آموزش شماره 271 ) 

 

نحوه خرید از فروشگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد