آموزش گردش کار تولید و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد بافت کاراکتر
آماده برای بازی در نرم افزار ZBrush . بافت تکنیک های نقاشی، و اضافه
کردن پیشرفت شخصیت برای درخواست تجدید نظر . شامل بیش از 4 ساعت آموزش
مبتنی بر پروژه برای هنرمندان یادگیری فرآیندهای خلاق از شخصیت های بافت
برای بازی های نسل بعدی .
برجسته ترین مطالب عبارتند از :
راه اندازی بر اساس مواد پایه در ZBrush
Subtools پر کردن با رنگ
نقاشی تابلوهای نورانی
نقاشی با تقارن
قسمت ایزوله از Subtools
کار کردن با Polygroups
ماسک حفره با تأکید بر جزئیات
نقاشی پوشش زره
اضافه کردن تنوع رنگ
رنگ با جزئیات برای پوست
ترکیب جزئیات بافت با آلفا
تکنیک های PolyPainting
فتوشاپ ادغام با ZApplink
کلونینگ جزئیات عکس
نقاشی زخم شدن و پوسیدگی
رنگ PolyPaint تبدیل به نقشه های بافت
نقاشی با پروجکشن
استفاده از نقشه های حفره به عنوان راهنمای بافت
بافت در حال ویرایش در فتوشاپ
بافت مونتاژ در فتوشاپ
قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید
( آموزش شماره 247 )

نحوه خرید از فروشگاه
صفحه راهنما