یادگیری گردش کار تولید و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد وضوح
هندسه بالا برای استفاده در بازی، روش مجسمه سازی، تولید و استفاده از نقشه
ها ، و اضافه کردن شخصیت برای درخواست تجدید نظر. شامل بیش از 5 ساعت
آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندان یادگیری فرآیندهای خلاق از شخصیت مدل
سازی و مجسمه سازی برای بازی های نسل بعدی در نرم افزار ZBrush .
برجسته ترین مطالب عبارتند از :
پالایش شخصیت
اضافه کردن درخواست برای بهبود
افزودن تکنیک های جدید
تکنیک های کاهشی
ابزارها و تکنیک های UV
ایجاد پوسته های UV قابل استفاده
استراتژیک ترکیبی از پوسته UV
آماده سازی هندسه برای اوراق بهادار
هندسه خروجی از مایا
هندسه ورودی به ZBrush
اضافه کردن Subtools
جلوه های ویژه گرافیکی
تقسیم هندسه
اشکال آلی
ماسک ها و تغییر شکل برای جزئیات
اضافه کردن انعطاف پذیری با لایه های 3D
Stencils برای اضافه کردن اطلاعات
ایجاد آلفا سفارشی
سطح سخت
ترکیب براش ها
اضافه کردن بافت با آلفا
خروجی معمولی نقشه
استفاده از ZMapper برای ایجاد نقشه های عادی
استفاده کردن از نقشه های طبیعی در مایا
قیمت : قیمت کلیه محصولات را می توانید در فایل اکسل ( قابل دانلود ) ملاحظه نمائید
( آموزش شماره 246 )

نحوه خرید از فروشگاه
صفحه راهنما