فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری
فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

فروشگاه ناوک - آموزش و نرم افزار گرافیکی انیمیشن طراحی و معماری

ارزانترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات گرافیکی ، آموزشی ، نرم افزار و معماری

Planetside Terragen 2.3 HYBRID ISO (PC x86 x64 & MAC ش 3114

آیا تا به‌حال پیش‌آمده که بخواهید در عرض زمانی کوتاه یک منظره طبیعی سه‌بعدی درست کنید؟ اما آیا فکر می‌کنید این‌کار فقط با برنامه‌های سه‌بعدی‌ساز پیشرفته مثل 3dmax و مایا امکان‌پذیر است؟ اگر این‌طور فکر می‌کنید سخت در اشتباهید! برنامه‌ای که الان قصد معرفی آن‌را داریم، می‌تواند در عرض کم‌تر از 30 دقیقه و بدون نیاز به داشتن دانش زیادی از کارهای سه‌بعدی‌سازی برای شما منظره‌های حرفه‌ای و بسیار طبیعی بیافریند. با برنامه Terragen می‌توانید تنظیمات نور، آسمان، دریا و کوه‌های منظره‌تان را تنظیم کنید. حتی می‌توانید مکان دوربین را مشخص کرده و از زاویه‌ای که دوست دارید منظره‌تان را رندر بگیرید. حتی می‌توانید نمایی سه‌بعدی از منظره‌تان را ببینید.  

اما چون همه افراد، اطلاعات زیادی از اصطلاحات سه‌بعدی ندارند برای شما کارهای اصلی که می‌توانید با این برنامه انجام دهید، در جملاتی کوتاه توضیح می‌دهیم؛ کاربرد سایر گزینه‌ها را با تغییرشان و زدن دکمه Render Preview در پنجره Rendering Control خواهید دید.:

Rendering Control که در آن می‌توانید پس از انجام تنظیمات، پیش‌نمایشی از منظره‌ای که با این تنظیمات ایجاد خواهید کرد، می‌بینید. برای دیدن تصویر نهایی با کیفیت اصلی باید روی دکمه Render Image کلیک کنید.
Landscape که در آن می‌توانید نمای زمین را تنظیم کنید. با گزینه View/Sculpt پستی و بلندی‌های زمین را تنظیم کنید.
Water که در آن می‌توانید تنظیمات مربوط به آب از جمله سطح آب، موج‌های آب و انعکاس نورها را بر روی آب را ببینید. با زیاد کردن میزان Reflection Spread در زبانه‌ی Reflections می‌توانید نقاطی را که در انعکاس نور ایجاد می شوند را پراکنده‌تر کنید.
Cloudscape که در آن می‌توانید تنظیمات ابرها و آسمان منظره را ببینید. با زیاد کردن میزان Density Contrast میزان کنتراست بین ابرها و آسمان بیشتر می‌شود و با زیاد کردن میزان Density Shift ابرها به صورت انبوه‌تر دیده خواهند شد.
Atmosphere که در آن می‌توانید تنظمات مربوط به اتمسفر را تغییر دهید.
Lighting Conditions که در آن می‌توانید تنظیمات مربوط به نور از جمله شدت، زاویه و طبیعی‌سازی تابش نور را تغییر دهید. با زیاد کردن میزان Corna Size در زبانه‌ی Sun's Appearance می‌توانید هاله‌ای را که خورشید با تابش خود ایجاد می‌کند بزرگ کنید.
3D Preview که توسط آن می‌توانید نمایی سه‌بعدی از منظره‌ای که ساخته‌اید را ببینید.

البته امکانات نرم‌افزار Terragen به همین‌جا ختم نمی شود؛ قدرت اصلی این نرم‌افزار با Plug-in هایی که برای آن عرضه شده‌اند کاملا" مشخص می شود که در این پکیج موجود است .
دقت داشته باشید این بسته کاملترین پکیج موجود در بازار جهانی است که تاکنون عرضه شده است و حجمی حدود 11 گیگابایت داشته و شامل تمامی پلاگینهای مورد استفاده این برنامه بسیار قدرتمند می باشد که در مقایسه با برنامه کوچک عرضه شده در بازار قابل مقایسه نیست !

قیمت چهار دی وی دی : 6000 تومان
( محصول شماره 3114 )